نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی طبقاتی واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمان‌های علی‌محمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
  • آلفرد آدلر تحلیل روان‌کاوانه‌ی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]

ا

  • احساس حقارت تحلیل روان‌کاوانه‌ی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]
  • احمد محمود "تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]
  • ادبیات تطبیقی تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامه‌نویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]
  • ادبیات کودک و نوجوان داستان‌های کودکانة فرهاد حسن‌زاده، ابزار آموزش تفکّر انتقادی در ترازوی فبک (مطالعه موردی: پنج داستان کودکانۀ گروه سنی «الف»، «ب» و «ج») [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 39-52]
  • ایدن چمبرز بررسی خواننده نهفته در مجموعه 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی (از کلر ژوبرت) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 117-128]
  • از شیطان آموخت و سوزاند تحلیل روان‌کاوانه‌ی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]
  • اقتباس تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامه‌نویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]
  • الگوی فیلمنامه‌نویسی سه‌پرده‌ای تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامه‌نویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]
  • انیمیشن تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامه‌نویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]

ت

  • تراژدی "تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]
  • تروما "تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]
  • تفکّر انتقادی داستان‌های کودکانة فرهاد حسن‌زاده، ابزار آموزش تفکّر انتقادی در ترازوی فبک (مطالعه موردی: پنج داستان کودکانۀ گروه سنی «الف»، «ب» و «ج») [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 39-52]

ج

  • جامعه شناسی ادبی نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 89-102]
  • جنسیت تکوین شخصیت‌ها در قلمرو روانکاوی و جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 103-116]

خ

  • خلق شخصیت با گفت‌وگو بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت‌ وگو) در مجموعه داستان‌های کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]
  • خواننده نهفته درون متن بررسی خواننده نهفته در مجموعه 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی (از کلر ژوبرت) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 117-128]

د

  • داستان تخیلی دینی بررسی خواننده نهفته در مجموعه 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی (از کلر ژوبرت) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 117-128]
  • داستان کوتاه مدرن سیمای نسبت خویشاوندی داستان کوتاه مدرن با شعر غنایی از منظر نظریۀ آیلین بالدِشویلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 65-74]
  • داستان‌های چمدان بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت‌ وگو) در مجموعه داستان‌های کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]
  • درّۀ جذامیان نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 89-102]

ر

  • رمان واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمان‌های علی‌محمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
  • رمان جنگ نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 89-102]
  • رمان هست یا نیست تکوین شخصیت‌ها در قلمرو روانکاوی و جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 103-116]
  • روایت "تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]
  • روانکاوی تکوین شخصیت‌ها در قلمرو روانکاوی و جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 103-116]

ز

  • زبان "تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]

س

  • سیدفیلد تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامه‌نویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]

ش

  • شاخصۀ استرس فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلال‌آل‌احمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]
  • شعر غنایی سیمای نسبت خویشاوندی داستان کوتاه مدرن با شعر غنایی از منظر نظریۀ آیلین بالدِشویلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 65-74]

ع

  • عقده‌ی حقارت تحلیل روان‌کاوانه‌ی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]
  • علی‌محمد افغانی واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمان‌های علی‌محمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]

ف

  • فرانکن فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلال‌آل‌احمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]
  • فرخنده آقائی تحلیل روان‌کاوانه‌ی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]
  • فرهاد حسن‌زاده داستان‌های کودکانة فرهاد حسن‌زاده، ابزار آموزش تفکّر انتقادی در ترازوی فبک (مطالعه موردی: پنج داستان کودکانۀ گروه سنی «الف»، «ب» و «ج») [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 39-52]
  • فروید تکوین شخصیت‌ها در قلمرو روانکاوی و جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 103-116]
  • فلسفه برای کودکان داستان‌های کودکانة فرهاد حسن‌زاده، ابزار آموزش تفکّر انتقادی در ترازوی فبک (مطالعه موردی: پنج داستان کودکانۀ گروه سنی «الف»، «ب» و «ج») [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 39-52]

ق

  • قرآن بررسی خواننده نهفته در مجموعه 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی (از کلر ژوبرت) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 117-128]

گ

  • گرایشی- اجتنابی فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلال‌آل‌احمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]
  • گفت‌وگو بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت‌ وگو) در مجموعه داستان‌های کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]
  • گفت‌وگوی واقعی و مکتوب بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت‌ وگو) در مجموعه داستان‌های کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]

م

  • میثاق امیر فجر نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 89-102]
  • مدیر مدرسه فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلال‌آل‌احمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]

ن

  • نظریۀ بالدِ شویلر سیمای نسبت خویشاوندی داستان کوتاه مدرن با شعر غنایی از منظر نظریۀ آیلین بالدِشویلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 65-74]
  • نظریۀ بیشاپ بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت‌ وگو) در مجموعه داستان‌های کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]
  • نظریۀ روان‌شناسی فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلال‌آل‌احمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]
  • نقد نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 89-102]
  • نقد جامعه‌شناختی واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمان‌های علی‌محمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]

ه

  • هانری زالامانسکی واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمان‌های علی‌محمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
  • هورنای تکوین شخصیت‌ها در قلمرو روانکاوی و جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 103-116]