آ
-
آگاهی طبقاتی
واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمانهای علیمحمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
-
آلفرد آدلر
تحلیل روانکاوانهی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]
ا
-
احساس حقارت
تحلیل روانکاوانهی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]
-
احمد محمود
"تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]
-
ادبیات تطبیقی
تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامهنویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]
-
ادبیات کودک و نوجوان
داستانهای کودکانة فرهاد حسنزاده، ابزار آموزش تفکّر انتقادی در ترازوی فبک (مطالعه موردی: پنج داستان کودکانۀ گروه سنی «الف»، «ب» و «ج») [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 39-52]
-
ایدن چمبرز
بررسی خواننده نهفته در مجموعه 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی (از کلر ژوبرت) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 117-128]
-
از شیطان آموخت و سوزاند
تحلیل روانکاوانهی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]
-
اقتباس
تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامهنویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]
-
الگوی فیلمنامهنویسی سهپردهای
تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامهنویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]
-
انیمیشن
تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامهنویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]
ت
-
تراژدی
"تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]
-
تروما
"تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]
-
تفکّر انتقادی
داستانهای کودکانة فرهاد حسنزاده، ابزار آموزش تفکّر انتقادی در ترازوی فبک (مطالعه موردی: پنج داستان کودکانۀ گروه سنی «الف»، «ب» و «ج») [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 39-52]
ج
-
جامعه شناسی ادبی
نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 89-102]
-
جنسیت
تکوین شخصیتها در قلمرو روانکاوی و جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 103-116]
خ
-
خلق شخصیت با گفتوگو
بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت وگو) در مجموعه داستانهای کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]
-
خواننده نهفته درون متن
بررسی خواننده نهفته در مجموعه 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی (از کلر ژوبرت) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 117-128]
د
-
داستان تخیلی دینی
بررسی خواننده نهفته در مجموعه 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی (از کلر ژوبرت) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 117-128]
-
داستان کوتاه مدرن
سیمای نسبت خویشاوندی داستان کوتاه مدرن با شعر غنایی از منظر نظریۀ آیلین بالدِشویلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 65-74]
-
داستانهای چمدان
بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت وگو) در مجموعه داستانهای کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]
-
درّۀ جذامیان
نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 89-102]
ر
-
رمان
واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمانهای علیمحمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
-
رمان جنگ
نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 89-102]
-
رمان هست یا نیست
تکوین شخصیتها در قلمرو روانکاوی و جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 103-116]
-
روایت
"تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]
-
روانکاوی
تکوین شخصیتها در قلمرو روانکاوی و جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 103-116]
ز
-
زبان
"تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]
س
-
سیدفیلد
تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامهنویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]
ش
-
شاخصۀ استرس
فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلالآلاحمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]
-
شعر غنایی
سیمای نسبت خویشاوندی داستان کوتاه مدرن با شعر غنایی از منظر نظریۀ آیلین بالدِشویلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 65-74]
ع
-
عقدهی حقارت
تحلیل روانکاوانهی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]
-
علیمحمد افغانی
واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمانهای علیمحمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
ف
-
فرانکن
فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلالآلاحمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]
-
فرخنده آقائی
تحلیل روانکاوانهی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]
-
فرهاد حسنزاده
داستانهای کودکانة فرهاد حسنزاده، ابزار آموزش تفکّر انتقادی در ترازوی فبک (مطالعه موردی: پنج داستان کودکانۀ گروه سنی «الف»، «ب» و «ج») [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 39-52]
-
فروید
تکوین شخصیتها در قلمرو روانکاوی و جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 103-116]
-
فلسفه برای کودکان
داستانهای کودکانة فرهاد حسنزاده، ابزار آموزش تفکّر انتقادی در ترازوی فبک (مطالعه موردی: پنج داستان کودکانۀ گروه سنی «الف»، «ب» و «ج») [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 39-52]
ق
-
قرآن
بررسی خواننده نهفته در مجموعه 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی (از کلر ژوبرت) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 117-128]
گ
-
گرایشی- اجتنابی
فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلالآلاحمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]
-
گفتوگو
بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت وگو) در مجموعه داستانهای کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]
-
گفتوگوی واقعی و مکتوب
بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت وگو) در مجموعه داستانهای کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]
م
-
میثاق امیر فجر
نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 89-102]
-
مدیر مدرسه
فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلالآلاحمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]
ن
-
نظریۀ بالدِ شویلر
سیمای نسبت خویشاوندی داستان کوتاه مدرن با شعر غنایی از منظر نظریۀ آیلین بالدِشویلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 65-74]
-
نظریۀ بیشاپ
بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت وگو) در مجموعه داستانهای کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]
-
نظریۀ روانشناسی
فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلالآلاحمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]
-
نقد
نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 89-102]
-
نقد جامعهشناختی
واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمانهای علیمحمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
ه
-
هانری زالامانسکی
واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمانهای علیمحمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
-
هورنای
تکوین شخصیتها در قلمرو روانکاوی و جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 103-116]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد