نمایه نویسندگان

آ

  • آرتا، سید محمد واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمان‌های علی‌محمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]

ا

  • اسکندری، حسین "تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]

ب

  • بیگ‌زاده، خلیل داستان‌های کودکانة فرهاد حسن‌زاده، ابزار آموزش تفکّر انتقادی در ترازوی فبک (مطالعه موردی: پنج داستان کودکانۀ گروه سنی «الف»، «ب» و «ج») [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 39-52]
  • بنی اسدی، زینب تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامه‌نویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]

ح

  • حیدری نسب، فرحناز داستان‌های کودکانة فرهاد حسن‌زاده، ابزار آموزش تفکّر انتقادی در ترازوی فبک (مطالعه موردی: پنج داستان کودکانۀ گروه سنی «الف»، «ب» و «ج») [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 39-52]

خ

  • خدیوپور، روح اله تحلیل روان‌کاوانه‌ی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]

ر

  • رضایی اردانی، فضل الله سیمای نسبت خویشاوندی داستان کوتاه مدرن با شعر غنایی از منظر نظریۀ آیلین بالدِشویلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 65-74]

ز

  • زیرک، ساره تحلیل روان‌کاوانه‌ی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 53-64]

س

  • سواعدی، زهرا "تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 13-26]

ش

  • شیرشاهی، افسانه نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 89-102]

ص

  • صادقی، مهدی سیمای نسبت خویشاوندی داستان کوتاه مدرن با شعر غنایی از منظر نظریۀ آیلین بالدِشویلر [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 65-74]
  • صرفی، محمدرضا تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامه‌نویسی سید فیلد) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 27-38]

ط

  • طاهری، جواد بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت‌ وگو) در مجموعه داستان‌های کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]

ق

ک

  • کریمی شهیدی، سیده مریم بررسی خواننده نهفته در مجموعه 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی (از کلر ژوبرت) [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 117-128]
  • کشاورز قدیمی، علی بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت‌ وگو) در مجموعه داستان‌های کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]
  • کشاورز قدیمی، علی فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلال‌آل‌احمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]

م

  • ملکی، مصطفی فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلال‌آل‌احمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 141-150]

ن

  • نامدار، لیدا بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت‌ وگو) در مجموعه داستان‌های کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 129-140]
  • نورایی، الیاس واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمان‌های علی‌محمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]